Tuesday, August 27, 2013

MAJLIS MINI ANUGERAH CEMERLANG 3/2013

Majlis Mini Anugerah Cemerlang  telah diadakan dengan jayanya pada pagi ini 27 Ogos 2013 (Selasa). Majlis ini telah dirasmikan oleh En. Mohamed Salem bin Fazal Deen (GPK Kurikulum) di Dataran Cemerlang, SKS2BK. Majlis kali ketiga ini diadakan adalah untuk meraikan kejayaan murid-murid yang cemerlang dalam kurikulum. 

Mereka terdiri daripada penerima-penerima Anugerah Peningkatan Akademik Terbaik bagi Tahun 4, 5 dan 6. Turut diadakan adalah Anugerah Kedudukan Akademik Terbaik Aliran bagi Tahun 4, 5 dan 6. Mereka dipilih daripada pencapaian mereka di dalam Ujian Formatif 2 yang telah dijalankan pada bulan Julai yang lalu. 

Turut hadir bagi memeriahkan majlis adalah para jemputan yang terdiri daripada AJK PIBG, ibu, bapa dan penjaga. Mereka datang semata-mata untuk meraikan kejayaan anak dan anak di bawah jagaan masing-masing. Diharapkan dengan adanya majlis seperti ini dapat membangkitkan semangat murid untuk bersaing secara sihat dan meningkatkan potensi diri dalam bidang akademik. 

Tahniah kepada semua yang berjaya. Buat mereka yang kurang berjaya, jangan berputus asa. Cuba perbaiki diri dan tonjolkan yang terbaik untuk masa depan anda.

No comments:

Post a Comment