Tuesday, January 11, 2011

GURU-GURU BAHARU SKS2BK

Pada tahun 2011, SKS2BK telah menerima 4 orang guru baharu yang bertugas di sekolah ini. Mereka ialah En. Salem bin Fazal Deen, En. Raja Othman bin Raja Ismail, Pn. Raeme bt. Othman dan Pn. Norrihan bt. Jalaluddin. En. Raja Othman merupakan seorang Guru Cemerlang Bahasa Melayu. Sebelum ini beliau telah bertugas di sekolah menengah sekitar Serdang. Beliau ditempatkan di sekolah ini pada Oktober tahun lepas.

Selain daripada En. Raja Othman, En. Salem, Pn. Raeme dan Pn. Norrihan ditempatkan di sekolah ini berkuatkuasa pada 1 Januari 2011. En. Salem merupakan GPK HEM baharu sekolah ini bagi mengisi kekosongan jawatan tersebut selepas dikosongkan oleh Pn. Nafisah bt. Salleh. Manakala Pn. Raeme dan Pn. Norrihan merupakan guru akademik biasa yang akan mengajar mata pelajaran biasa di dalam kelas.

SKS2BK mengalu-alukan kedatangan mereka dengan tangan yang terbuka. Kami juga mengucapkan selamat datang dan selamat menjalankan tugas yang diamanahkan. Bersama-samalah kita memacu kecemerlangan sekolah ini ke aras yang lebih baik.

No comments:

Post a Comment