Saturday, January 15, 2011

MAJLIS PERPISAHAN PN. NAFISAH, PN. JULIANA DAN PN. JAMALAH






Pada hari 14 Januari 2011 (Jumaat) yang lalu, SKS2BK telah mengadakan sebuah Majlis Perpisahan buat Pn. Nafisah, Pn. Juliana dan Pn. Jamalah. Mereka telah dipindahkan ke sekolah baharu iaitu SK Taman Desaminium, Seri Kembangan pada 1 Januari yang lalu.

Pada majlis tersebut, hanya Pn. Nafisah sahaja yang dapat hadir manakala pn. Juliana dan Pn. Jamalah tidak dapat hadir di atas sebab yang tidak dapat dielakkan. Walau bagaimanapun, majlis tersebut tetap meriah dengan kehadiran Pn. Nafisah.

Majlis tersebut telah diadakan di tapak perhimpunan sebelum murid-murid masuk ke dalam kelas masing-masing. Pn. Nafisah ditempatkan di SKS2BK sebagai GPK HEM sehingga dinaikkan pangkat ke GPK Pentadbiran dan Kurikulum sebelum beliau berpindah ke sekolah baharu. Pn. Juliana pula merupakan guru bimbingan dan kaunseling sekolah yang sentiasa berganding bahu bersama Cik Azean dalam Unit Bimbingan dan Kaunseling.

Bagi murid-murid SKS2BK pastikan mengenali perempuan yang tinggi lampai yang duduk di pejabat sekolah tetapi tidak ramai yang mengetahui nama beliau. Beliau ialah Pn. Jamalah, seorang kerani di pejabat. Beliau memastikan semua kerja-kerja pejabat diselesaikan dengan teliti dan sempurna.

SKS2BK mengucapkan selamat tinggal dan selamat menempuh alam pekerjaan baharu di tempat baharu. Semoga kalian berjaya sentiasa.

No comments:

Post a Comment