Tuesday, June 11, 2013

BULAN KECERGASAN 2013

 
Bulan Kecergasan SKS2BK telah dilancarkan secara rasminya oleh Pn. Azura (GPK Kokurikulum) dan En.Mohamed Salem (GPK 1) pada hari ini 11 Jun 2013 (Isnin) di Dataran Cemerlang, SKS2BK. Matlamat Bulan Kecergasan ini diadakan adalah untuk memberi pendedahan dan pengalaman baharu kepada murid-murid dan memberi peluang kepada mereka menunjukkan potensi diri dalam bidang sukan dan permainan.
 
Bulan Kecergasan ini akan dijalankan pada sepanjang bulan Jun yang bermula pada 10 Jun 2013 sehingga 30 Jun 2013. Panitia Pendidikan Jasmani dan Kesihatan (PJK) adalah badan yang bertanggungjawab mengelola segala aktiviti yang akan dijalankan. Aktiviti-aktiviti yang akan dijalankan adalah seperti senamrobik, Sihat Cergas, pertandingan cheerleaders, pertandingan kuiz silang kata, kuiz kecergasan serta pemilihan Raja Trek dan Ratu Trek.
 
Marilah bersama-sama kita memperkembangkan potensi dan bakat kita di samping meningkatkan semangat kesukanan serta semangat kekitaan juga dapat mengeratkan hubungan sesama kita.

No comments:

Post a Comment