Friday, June 21, 2013

MEMOHON SUMBANGAN SEMPENA TEMASYA SUKAN TAHUNAN 2013

Dimaklumkan bahawa SKS2BK akan mengadakan Temasya Sukan Tahunan 2013 buat kali yang ke-12 pada 30 Jun 2013 (Ahad) yang tidak berapa lama sahaja lagi. Sehubungan dengan itu, pihak sekolah memohon jasa baik tuan/puan agar dapat memberi sumbangan bagi melancarkan temasya sukan tersebut.
 
Tuan/puan boleh membuat sumbangan dalam bentuk wang tunai, makanan, minuman, peralatan dan lain-lain. Semua sumbangan tuan/puan hendaklah diserahkan kepada guru kelas melalui anak masing-masing.
 
Pada hari tersebut, pihak sekolah juga akan kekurangan kakitangan yang akan mengendalikan semua acara yang dipertandingkan. Justeru itu, pihak sekolah memohon tuan-tuan dan puan-puan agar mendaftar sebagai sukarelawan bagi membantu guru-guru mengurus dan melaksanakan segala acara agar ia berjalan dengan lancar dan terurus. Sesiapa yang berminat untuk menjadi sukarelawan, tuan/puan boleh menghubungi Pn. Azura bt. Ali (GPK Kokurikulum) di talian 03-80769376.
 
Sokongan dan kerjasama tuan/puan dalam perkara ini amatlah dihargai dan kami dahulukan dengan ucapan ribuan terima kasih.

No comments:

Post a Comment