Friday, May 16, 2008

blog pibg sks2bk

pihak pibg sks2bk ingin mengumumkan kepada warga sks2bk dan ibu bapa bahawa blog pibg sks2bk telah diwujudkan dan boleh dilawati di http://sks2bkpibg.wordpress.com atau klik pada Blog PIBG SK Seksyen 2 Bandar Kinrara dalam ruang pautan di blog ini. maklumat untuk cara mendaftar sebagai ahli blog pibg sks2bk boleh didapati di dalam blog tersebut

ibu bapa serta warga sks2bk digalakkan menjadi ahli berdaftar blog pibg untuk memberi komentar kepada sebarang makluman / maklum balas / usul / cadangan. ahli juga boleh mengemukan sebarang makluman / maklum balas / usul / cadangan kepada jawatankuasa pibg sks2bk untuk tindakan.

diharap blog pibg sks2bk menjadi pentas yang berguna untuk membantu pihak pibg sks2bk memberikan perkhidmatan yang bersesuaian kepada pihak ibu bapa serta sekolah dalam meningkatkan usaha kebajikan murid-murid dan imej sekolah.

2 comments:

  1. Salam
    actually mohon S/U dan En. Sopian pls letakkan pada papan kenyataan.at parents pon tahu about this blog and they can utilised it.
    sekian, terima kasih

    ReplyDelete
  2. Salam..saya telah cuba mendaftar..tapi macam tak boleh jer...jika ada sesiapa yg boleh membantu email saya qusha_81@yahoo.com

    ReplyDelete