Friday, May 16, 2008

TAHNIAH......BUAT GURU SPBT.

Sekalung tahniah dan penghargaan buat Pn. Nafisah (PK HEM), semua guru unit SPBT, semua guru kelab SPBT, semua guru kelab SPBT, guru-guru lain membantu, AJK PIBG, ibu bapa dan sumbangan dari pihak luar yang banyak membantu dari segi kewangan, masa dan tenaga. Kejayaan bagi mewakili Negeri Selangor untuk Pertandingan Peringkat Kebangsaan merupakan hadiah yang manis sempena Hari Guru untuk seluruh warga SKS2BK. Syabas.....! Selepas ini kerja keras untuk seluruh guru-guru SKS2BK bagi membantu penambahbaikan SPBT sekolah supaya berjaya dalam Pertandingan di Peringkat Kebangsaan ini.

4 comments:

  1. tahniah!

    this is another great progress for sks2bk name to be on the malaysia education map. may more success will follow at the national level for sks2bk.

    lets us follow the trail of sekolah aminuddin baki in kg. pandan. way back in 1978-1982, aminuddin baki was known for a school full of bad-hats. now is envy of everyone. they even out-compete full residential school.

    keep it up. tahniah!

    ReplyDelete
  2. salam
    sekalong tahniah buat semua AJK,guru-guru SPBT yang terlibat serta para penyumbang....syabas.
    sumbangan yang amat berhasil dan ditempa bersempena dengan Hari Guru.
    Syabas SKS2BK .

    ReplyDelete
  3. Terima kasih Pn Juliana. Anda juga banyak membantu, sebagai pendorong dan pencetus idea yang bernas. Moga SPBT terus cemerlang, SKS2BK bakal gemilang...

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada semua yang terlibat. Dalam usia yang terlalu muda, SKS2BR berjaya ke peringkat negeri dan seterusnya ke peringkat kebangsaan.
    Semoga berjaya pula di peringkat yang lebig tinggi.

    Happy belated hari Guru

    ReplyDelete