Saturday, May 16, 2009

Senarai Alamat Emel 1 Januari 2012




Sekolah Kebangsaan Seksyen 2 Bandar Kinrara
Jalan BK3/8
Bandar Kinrara
47180 Puchong
Tel: 0380769376/0380763120

Sekolah: sks2bk@gmail.com
Guru Besar : sks2bk.gb@gmail.com,
GPK Kurikulum :sks2bk.pka@gmail.com,
GPK HEM : sks2bk.pkhem@gmail.com,
GPK Kokurikulum :sks2bk.pkkoku@gmail.com,

8 comments:

  1. Tahniah di atas kejayaan 48 pelajar mendapat 5A bagi SKS2 Bandar Kinrara. Semoga kerjasama dan usaha yang erat di antara guru, Ibu bapa, PIBG dan Pelajar akan berterusan.

    ReplyDelete
  2. Saya amat kecewa dengan arrangement merentas desa peringkat sekolah2 daerah petaling pada 10/2/2011. Saya tak pasti dimana silapnya tetapi kesilapan seperti ini tidak boleh diterima kerana sepatutnya segala persiapan telah dibuat dgn lebih awal. Diharap guru2 lebih peka dan berdedikasi dalam menjayakan sukan bukan sahaja merentas desa tetapi sukan2 yang lain juga.

    ReplyDelete
  3. Saya baru mengetahui daripada anak saya, bahawa Guru Sains untuk kelas 4 Delima tidak ada. Hanya guru ganti sahaja yang mengajar dan kelas ini sudah ketinggalan dari segi syllabus. Diharap Guru Besar atau pihak pengurusan SKS2B dapat memberi penjelasan atau mengesahkan perkara ini dan apakah tindakan yang sedang diambil?

    ReplyDelete
  4. salam,

    saya ingin bertanya,bilakah borang untuk pendaftaran prasekolah 2012 akan dikeluarkan?
    tq

    -azrina-

    ReplyDelete
  5. Saya kurang berpuas hati mengenai buku aktiviti yg perlu dibeli utk tahun 2012 masih belum ada sepenuhnya. Walaupun perlu beratur panjang tetapi semenjak 2 minggu lepas kedai buku sendiri mengesyorkan ibubapa lebih baik membeli sekarang sebelum stok yg ada kehabisan. Persoalannya kenapa kita perlu menggunakan buku aktiviti yg sukar diperolehi ini, perlu pula menunggu utk dicetak setelah menunggu masih belum lengkap kesemua buku2 tersebut. Sekolah pula akan diuka dlm masa 5 hari lagi. Pihak sekolah perlu membuat ulasan ttg masalah ini.

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum w.b.t. Pn. Yusma. Menjawab pertanyaan puan tentang buku aktiviti yang perlu dibeli oleh murid-murid SKS2BK, buku-buku tersebut telah dipilih oleh guru-guru mata pelajaran berkenaan. Tentunya buku-buku tersebut dipilih disebabkan oleh isi dan cara penyampaian yang sesuai dengan aras penerimaan murid SKS2BK. Malangnya buku yang menjadi pilihan guru kehabisan stok. Sekian, harap maklum.

    ReplyDelete
  7. I can't find the Facebook for this school.

    Regards,
    Sambath

    ReplyDelete